hürriyet

22 Temmuz 2014 Salı

YAZ OKUMA ŞENLİĞİ BİRİNCİ AY SONUÇLARI



Evett pinuccianın yaz okuma şenliğinde birinci ayı doldurduk.Benim açımdan oldukça verimsiz bir ay oldu ve malesef yaz boyunca sanırım böyle devam edecek. Eşimin İzmire tayini çıktı ve onun işlemleri benim eş durumu tayini işlemlerim , evi topla derken öldüm yorgunluktan . izmirden de gaiantebe daha bu sabah döndüm ve bla bla ... çok yoğunum berbat bir performansım var neticede. işte o performans:

1. Kategori (10 puan): İsminde yaz mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların yazın geçtiği bir kitap.
Sona Kalan, Tess Gerritsen, Martı Y.-480 syf.
3. Kategori (10 puan): Bir şiir kitabı.
Ben Sana Mecburum, Atilla İlhan, Türkiye İş Bankası Yayınları- 156 syf
29. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. 
Gül Ve Avcı, Asude, Ephesus- 464 syf
Anna Kan Giyinmiş Kız, Kendare Blake, Martı Y.-352 syf
Peri Gazozu, Ercan Kesal, İletişim-200 syf
  
puanlama: 
5 kitap= 50 puan 
1652 syf=16 puan 
toplam= 66 puan 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder