hürriyet

6 Temmuz 2014 Pazar

SONA KALAN



son zamanlarda nasıl ihmalkar olduğumun farkındayım yorumlarım konusunda ama öyle yoğunum ki okumaya bile zor vakit buluyorum.. arada yorumlamadığım kitaplar oldu fakat bu kitabı yorumlamadan geçemem.. bir çok arkadaşım bilir benim Tess Gerritsen hayranı olduğumu,, bu kadının kitaplarına dayanamıyorum heleki rizzoli&isles serisinden bir kitapsa tadından yenmez tabiki.. Sona Kalan serimizin 10 kitabı olmasına rağmen hala yüksek bağlayıcılığa sahip.. yine sonuna kadar gizem ve heyecan kesilmiyor favori sıralamamda birinci olamasada  yine harika bir kitaptı sadece sanki maura ayrılacakmış gibi hissettim ve çok üzgünüm umarım kalır.. bu arada belirtmeden geçemicem pinuccianın yaz okuma şenliğinde polisiye kategorisi için düşünmüştüm ancak baktım ki yaz tatili falan deyip duruyor hop aldım 1. kategoriye :))))

puanım tabiki:
                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder