hürriyet

17 Temmuz 2014 Perşembe

ANNA KAN GİYİNMİŞ KIZ

                                                            Martı Yayınları, 352 syf

 Düşünceler zamanla bulanıklaşıp kaybolur

ama gözler hiçbir şeyi unutmaz…

Cas Lowood, ihbarlar üzerine hayaletlerin peşine düşerek onları yok eden bir hayalet avcısıdır. Yeni görevi ise, evine adım atan herkesi acımasızca öldüren hayalet Anna Korlov'u yakalamak ve ondan kurtulmaktır.

Fakat Cas bu kez daha önce hiç rastlamadığı türden bir hayaletle karşı karşıyadır. Anna'nın içindeki, insanları öldürme isteğinin nedenini öğrendiğinde onun hayatına ve ölümüne dair sırlarla örülü gerçekleri de su yüzüne çıkarır.

Yirmi beşten fazla dile çevrilen ve birçok ödül alan Kan Giyinmiş Kız sizleri doğaüstü fantastik kurgunun romantik öğelerle harmanlandığı sıra dışı bir hikâyeyle tanıştırıyor.

YORUMLAR

"Tamamen orijinal, özgün ve eğlendirici bir kitap. Korku türündeki en iyilerin arasında olabilecek kadar harika. Devam kitaplarını da okumayı isteriz."

-Kirkus Reviews-

"Cas'e bayıldım! Vârisi olduğu dünya ise oldukça canlı ve merak uyandırıcı. Işıkları açarak uyumaya hazır olun çünkü bu kitabın dişleri var. Hem de sipsivri."

-Stacey Kade-

"Okuyucular tam sonuca ulaştıklarını düşünürken Blake'in olayları yeni ve beklenmedik yönlere çektiğini fark edecekler. Bu, bir aşk ve intikam hikâyesi. Karakterler arasındaki ilişkiler çok boyutlu ve tatmin edici."

-School Library Journal-

"Korkunç, komik ve en sevdiğim romantik hikâyelerden biri… Kan Giyinmiş Kız'da her duygudan bir tutam var."

-Sarah Rees Brennan-

"Oldukça sinematik ve merak uyandırıcı. Blake'in kan ve romantizmi böylesine harika bir şekilde harmanladığı bu kitap, Alacakaranlık serisini severlerin ilgisini çekecektir."

-Booklist-
(Tanıtım Bülteninden)



kitabı açıkçası yorumları görüp çok merak ederek almıştım ama beklentilerimi malesef karşılamadı. çok sevdiğim bir tür olmasına rağmen çok basitti. hemen okunabilecek yormayan bir kitap ama ben sevemedim.. Kitabın ana karakteri Cas bir hayalet avcısı ve Anna Korlovun peşine düşer ancak işin rengi değişiktir bu sefer.. Cas 16 yaşında bir erkek özellikle belirtiyorum çünkü eğer yazar Cas in erekek olduğunu zaman zaman belirtmeseydi ben kız zannederdim hatta tüm erkek karekterleri kız tüm yetişkinleri de 16 yaşında ancak bu kadar belli edilir. neyse zaten okurken çok zaman harcadım bide yazarak harcamayım..
puanım:
                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder