hürriyet

9 Temmuz 2014 Çarşamba

GÜL VE AVCI


464 syf, ephesus yayınları

 
 Asude uzun zamandır ismini duyduğum ve merak ettiğim bir yazardı D&R güzel indirimi sayesinde aldım ve okudum.. açıkçası kitabı alırken hiç konusuna bakmamıştım haliyle okumaya başlayınca çok şaşırdım çünkü tarihi aşk romanı çıktı, normalde çok fazla tarihi aşk okumam ama Asude bu işi kesinlikle başarmış ve beni anlatımıyla çok şaşırttı.. başlarda sıkılsamda ilerledikçe kitap içine çekiyor insanı ve zamanı unutuyorsunuz.. karakterler güzeldi.. zaman zaman türk filmi tadı hissetsemde güzeldi.. Evelyn Rosa yı çok sevdim juliandan nefret ettim.. ama şu kadarını belirteyim çok sürprizli bir kitap değil sadece okunabilecek güzel bir tarihi aşk kitabı.. kitabın kapağı baskısı muhteşem Ephesus yayınlarını tebrik etmek lazım kitabın kendi ayracı mevcut kitap ayracıyla aynı desenli..
puanım:

                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder