hürriyet

10 Nisan 2014 Perşembe

kargoyla gelen mutluluk




yepyeni kitaplarım geldiii. D&R ın güzel indirimiyle 4 adet alacakken bir baktım 8 tane kitap almışım..
yeni gelen kitaplarımla bahar okuma şenliği listem de tam anlamıyla şekillenmiş oldu. 3 kategoriye karar vermemiştim onlarda tamam..

 işte benim güzel listemdeki güzel kitaplarım..



3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).

bu kategoride çok kararsız kalmıştım  ama sonunda bolca ödüllü Ötekiler Arasında ya karar verdim. kitabım Hugo(2012), Nebula(2011) ve BFS en iyi fantezi (2012) ödüllerine sahip ve yazarımız Jo Walton da; John W. Campbell  en iyi yazar , dünya fantezi en iyi roman ve Prometheus en iyi roman ödüllerine sahip. merakla okunmayı bekliyor..

       9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa). 
 bu kategoriye Harlan Coben in Büyük Vuruş unu tercih ettim, okudum ve çok beğendim..        
      10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa). evett benim için sanırım en zoru bu kategoriyi seçmek oldu hangi kitabı seçsem 100 yıl öncesi olmadı ve kendimi çok yaşlı hissetmeme sebep oldu. neyse sonunda Charlotte Bronte nin 1847 yılında yazmış olduğu Jane Eyre ye karar verdim . Daha önce filmini izlemiş ve çok beğenmiştim bir ara kitabını okumalıyım diyede düşünmüştüm tarihte uyunca ve ismarın indirimi sayesinde bu kategoride tamam oldu..

şimdi sadece listemdeki kitapları okumak kaldı gayet iyi gidiyorum 5. kitabıma geçmiş bulunmaktayım.. aferin bana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder