hürriyet

4 Nisan 2014 Cuma

medyum


 
Stephen  King şimdiye kadar en merak ettiğim yazarlardan biri olmuş fakat bir türlü okumaya kısmet bulamamıştım.  Sonra Doktor Uyku isimli kitabını aldım ve aslında Medyum isimli kitabım ilk kitap olduğunu öğrenince önce onu okumak istedim ve sonunda okudum ancak benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. 80 yıllara damgasını vurmuş aslında Medyum ve hemen ardından Jack Nicholsonun başrol oynadığı bir film çekilmiş ve oda bir kült olmuş zamanında. ancak dediğim gibi benim için tam bir hayal kırıklığı oldu hiç sevemedim kitabı sanki aile içi şiddet romanı okur gibiydi ara ara çocuğun gördüğü olaylar vardı ama ben çok sıkıldım tabi dönemi düşünülecek olursa oldukça iyi sayılabilir ki bir çok okuyan çok beğenmiş sanırım ben çok fazla korku polisiye tarzı okuğum ve film izlediğim için bana basit kaçmış olabilir. kitabın hemen arkasında filminide izledim ve aynı sıkıcılık filminede yansımıştı. bir ara Doktor Uyku yuda okucam artık -zaten almıştım- belki daha iyidir en azından son zamanlarda yazılmış. ve tabiki yazarımızı bir kitapla asla değerlendirmem sonuçta bir sürü kitabı var ve çoğu sinemaya uyarlanmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder