hürriyet

9 Nisan 2014 Çarşamba

bahar okuma şenliği #4

                                                        Büyük Vuruş

 Harlan Coben yine harika bir kitap yazmış epeydir okunmayı bekliyordu bu kitap beklediğine okuduğuma herşeye değdi. BAYILDIM.. Myron Bolitar ı çok sevdim kitabı elimden bırakamadan okudum ve sonda da resmen ters köşe oldum. zaten Harlan Cobeni Asla Vazgeçme ile tanımış ve çok begenmiştim sonra eşime de okuttum ve oda çok beğendi. serinin diğer kitaplarınıda okumak için sabırsızlanıyorum. seri ve karakter hakkında kısaca bilgi vereyim Myron Bolitar eski bir basketbol oyuncusudur sakatlandıktan sonra harvard da hukuk okur ve spor menajerliği yapmaya başlar. Arkadaşı Winle cinayet ve kaybolma olaylarını araştırırlar. Win oldukça esrarengiz bir tip FBI da çalışmış ve uzakdoğu sporlarında oldukça iyi. bu seri 10 kitaptan oluşuyor.seri hakkında detaylı bilgi için tıklayınız Büyük Vuruş serinin 2. kitabı. ilk kitabı henüz bulamadım. Büyük Vuruş ta tenis turnuvasında eski bir yıldız oyuncu öldürülür, Myron ve Win onun cinayetini aydınlatmaya çalışır ve bir sır perdesiyle karşılaşırlar. tenis hakkında da epey bilgi sahibi oluyorsunuz. Myron ve Winin diyalogları çok komik. zaten Myron şaka yapmadan duramıyor çok eğlendim..


PUANIM:

                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder