hürriyet

3 Mayıs 2014 Cumartesi

bahar okuma şenliği 4 kitap yorumu birden



bir süredir o kadar yoğunum ki girip bir türlü son okuduğum kitapları yorumlayamadım ve yine vaktim yok o yüzden okuduğum son dört kitabı tek postta kısaca yorumlayacağım.

 evett Kelebek-Henri Charriere çok okumak istediğim bir biyografiydi. Gerçek olması beni bir hayli etkiledi kitabın bazı bölümlerde dehşete düştüm. Henri nam-ı diğer Kelebek işlemediği bir cinayet suçundan kürek cezasına çarptırılır ve  akıl almaz bir kaçış öyküsü başlar. her ne kadar beklediğim tempoyu bulamasamda okunur bir kitap. puanım:4 kitap biter bitmez hemen filmini izledim. filmde kelebeği Steve Mcqueen oynamış ve ona Dustin Hoffman ın oyunculuğu eşlik etmiş oscarlı bir film olmasına rağmen benim için tam bir hayal kırıklığıydı. filme puanım:3


bir diğer kitabım Cemal Süreya nın tüm şiirlerinin toplandığı Sevda Sözleri.. uzun zamandır şiir kitabı alıp okumamıştım. Cemal Süreya çok yönlü şiirler yazmış . neredeyse şiir yazmadığı konu kişi kalmamış bzaı şiirlerini çok beğensemde çok da fazla beğenmediğim şiiri oldu açıkçası. puanım:3




evet benim yaramaz kızım Beatrice, Philıppa Gregory den. kitabın yorumlarına baktığımda çok korkmuş hatta bir süredir bekletiyordum fakat kesinlikle yorumlarda yanılıyorlar Philippa Gregory yine harika yazmış. kalemine sağlık entrikanın saray hayatının dışında bir çiftliktede nasıl dönebileceğini gösterdi. Beatrice: Kötü Tohum da kahramanımız Beatrice in Wideacre topraklarının sahibi olabilmek için yapamayacağı şey yok buna cinayette dahil. ben çok beğendim puanım:5



vee Bakirenin Aşığı yine bir Philippa Gregory kitabı. bu kitap Boleyn Kızı serisinin 3. kitabı ve bence şuana kadarki en kötü kitap diyebilirim. heleki Kraliçenin Soytarısından sonra vasattı. sadece son 200 sayfa biraz ilgi uyandırıcıydı. bu kitapda yine Tudor dönemi ve Kraliçe Elizabeth karşımızda aşkı ihtirası ve taht sevdasıyla. okunur ama sıkabilir puanım:3

şimdilik bu kadar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder