hürriyet

4 Ocak 2015 Pazar

ATEŞBÖCEĞİNİN ŞARKISI



ATEŞBÖCEĞİNİN ŞARKISI
KRİSTİN HANNAH
PEGASUS Y.- 576 SYF.

Ateşböceği Yolu’ nu okuyup bitirdikten sonra uzun zaman etkisinden kurtulamamıştım. Kate ve Tully’nin 30 yıllık arkadaşlığına hayran kalmıştım. Okuyan birçok arkadaşımın da benim gibi gözyaşlarına boğulduğunu biliyorum. Kitabın sonunda çoğumuz hayır diye çığlık atmış olmalıyız. Ve  sonrası.. evet sonra neler oldu. Ateşböceğinin Şarkısı işte bize çok merak ettiğimiz sonrasını veriyor. Baştan uyarayım çok hüzünlü gerçekten, boğazım düğümlenerek okudum. Kate2in ardından Tully’nin dağılışı ve ailesinin parçalanmasına çok üzüldüm. Bazen acılar bizi güçlendirir. Ama bazen de dağıtır işte Tully, Johnny ve Marah’a olanda buydu. Bu kitap da Johnny ve Marah açısından da okuyoruz olayları ve Tully’nin annesi Cloud’un nasıl o hale geldiğini öğreniyoruz. Dediğim gibi Ateşböceğinin Şarkısı tam bir sonrası kitabı olmuş. Ve 2014’ün son günlerinde okuduğum bu kitapla sevdiklerimize zamanı varken onlara sevdiğimizi söylemenin ve onlarla bolca vakit geçirmenin önemini kavradım ve sahip olduklarıma şükrettim. Bazen karşımızdakine Nasılsın diye sorarken karşıdakinin verdiği cevapla gerçekten ilgilenmiyoruz sanırım. Ya da her seferinde iyiyim derken nasıl bu kadar acı çektikten sonra nasıl iyi olabiliyorsun diye sormalı mıyız acaba?


Puanım:4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder