hürriyet

9 Mayıs 2014 Cuma

Kadından Kentler


Kadından Kentler i üniveristeden mezun olduğumda almıştım ve nedense bir kenarda kalmış. Pinuccianın bahar okuma şenliği için kitaplarıma bakarken öykü kitabı olarak seçmiştim ve sonlara doğru okuyacaktım ama yarın Murathan Mungan Kitap Ağacı 2. imza buluşmasına geliyor, öne çekerek okudum ve kendime 5 yıl bu kitabı ertelediğim için çok kızdım. herkesin okuması gereken harika bir kitap.. 16 öyküden oluşuyor farklı illerdeki çok farklı kadınları okuyoruz. bir sonraki hikayeye her geçişimde aklım hep bir önceki kadında kaldı. Ama Murathan Bey sonu çok güzel hazırlamış ve içimi ferahlattı.. yarını iple çekiyorumm bir sorun olmaz gidebilirsem Yekta Kopan ve Sinan Yağmur dan sonra 3. büyük yazar tanışmam olacak..
                          puanım:                    

                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder