hürriyet

16 Mart 2014 Pazar

                                     




pinuccia bahar okuma şenliği    dün itibariyle başladı.. kış okuma şenliğinde kitaplarımı tamamlayamamıştım çünkü bir ay geç başlamıştım, umarım bu sefer tamamlayabilirim. listemi evdeki kitaplardan oluşturmaya çalıştımki elimdeki kitapları bitirebileyim, ancak daha önce kış okuma şenliğinde listem resmen bozguna uğramıştı yine değişebilir biliyorum ama bu sefer mümkün olduğunca listeye bağlı kalmak istiyorum.hadi hayırlısı diyelim.

işte benim listem:

1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
Ve Dağlar Yankılandı-Khaled Hosseini
2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Sevda Sözleri- Cemal Süreya (kitap agacıyla birlikte okumak için almış ama okuyamamıştım umarım bu sefer okuyabilirim)
3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
henüz karar veremedim sanırım doğaçlama gelişecek
4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Kadından Kentler-Murathan Mungan
5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Kır Çiçeği tepesi-Kimberley Freeman
6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
22 Britanya Yolu-Amanda Hodginson
7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Böğürtlen Kışı-Sarah Jio
8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).
Kelebek-Henri Charriere
9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
henüz karar veremedim(birkaç tane var çünkü)
10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).

henüz karar veremedim 11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Ölü canlar-Gogol
12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.
Bakirenin Aşığı-Philippa Gregory
Beatrice-Philippa Gregory
 

evvet ve ilk kitabıma başladım 22 Britanya Yolu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder