hürriyet

4 Mart 2014 Salı


Beni Seç




 şubat ayı benim için oldukça verimsiz bir aydı 3 kitabı zar zor bitirebildim..
şubat ayında ikinci kitap Beni Seç.. hoş bir gençlik romanıydı. genelde polisiye okuyan biri olarak arada mola amaçlı okuduğum kitaplardan biriydi ama çok beğendim. konusu ise tanıtımda yazdığı gibi prenses olmak için yarışan 35 kızın mücadelesi ve kahramanımız America tarafından anlatılıyor. bu kitap biraz yavaş ilerlesede daha çok bilgi amaçlı yazıldığını düşünüyorum sanırım asıl olaylar 2. kitapda başlayacak en kısa zamanda 2. kitabıda alıp okuyacağım..






evett şubat ayı son kitabım kitap ağacı şubat kitabı olan Sırça Köşk. Sabahattin Ali nin daha önce Kürk Mantolu Madonna isimli romanını okumuş ve çok beğenmiştim. bu kitabımızsa bir öykü kitabı ve 4 tanede kısa masala sahip çok güzel bir kitap. Sabahattin Ali de favori yazarlarımdan biri artık. uzun zamandır -ortaokuldan beri- öykü kitabı okumamıştım kitap ağacı sayesinde çok güzel bir kitap okumuş oldum. öyküler hayatın içinden, biraz alaycı ama hep sonunda gülümseten ve sıkmayan bir dille anlatılmış bazı yerlerde anlayamadığımız kelimeler mevcut -yazarımızın yaşadığı dönemi düşünecek olursak- ama okurken hem yadırganmıyor hem de sayfa altında kelime şuan ki kullanım şekliyle verilmiş.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder