hürriyet

24 Mart 2014 Pazartesi

ölümün kimyası

                                                 

                                          Ölümün Kimyası


"İnsan bedeni ölümünden dört dakika sonra ayrışmaya başlar."

        Bu sözlerle başlıyor Ölümün Kimyası. Simon Beckett ilk kez okuduğum bir yazar ve kesinlikle hayran kaldım. kitapla ilgili yorumlara bakarken ertuğrul özkök ün bu kitapla ilgili bir yazısına karşılaştım ve merakım biraz daha arttı. heleki Tess Gerritsen in yorumu en büyük etki oldu sanırım.polisiye kitap mı okumak istiyorsunuz işte o kitap.. aksiyon ve merak ilk sayfadan sarmaya başladı beni ve son iki sayfada hala ne oldu, ne olacak, lütfen demekten kendimi alamadım. david hunter ın peşinden resmen bende koştum diyebilirim. ayrıca kitap yoğun bir araştırmanın ve yılların birikiminin ürünü bu da zaten her sayfaya yansımıştı. katili az çok tahmin etmiş olsamda ancak bu kadar güzel bağlanırdı. işte polisiye-gerilim budur dediğim bir kitaptı ben çok beğendim serinin devam kitaplarını alıp okumak için sabırsızlanıyorummm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder