hürriyet

16 Ağustos 2014 Cumartesi

SEVGİLİMDEN SON MEKTUP-İLK AŞK

Sevgilimden Son Mektup, Senden Önce Ben kadar etkilemesede beni yine güzel okunabilecek yüreğe dokunur bir bir kitap yazmış Jojo Moyes. 1960 yıllarda yaşanmış bir aşk 2003 yılında Ellienin bir mektup bulmasıyla birbirine karışır. 1960 Jennifer Stirlingin yasak aşkı 2003 te Ellie nin yasak aşkına ışık tutacak mı?
bilinmez ancak okuynalr bilir ve gizli klamış sırlar yanlış anlaşılmalar ve ortaya dökülenler..
puanım:





ve İlk Aşk açıkçası yorum yazmak istemiyordum bu kitap için ama kısa değinip geçmeye karar verdim. İlk Aşk Aynı Yıldızın Altında gibi hemen okunan yormayan bir kitap fakat mutlaka okunacak bir kitap değil. olaki elinizde kitap kalmazsa okunur..şunu açıkça belirteyim çok fazla küfür içeriyor. sadece hasan karakterini sevdim komik bir çocuktu.
puanım:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder