hürriyet

16 Kasım 2014 Pazar

Hayal



Hayal Ayşe Kulin'den okuduğum 15. kitap. Ne varki Füreya kitapligimda eksik. Oysa ki Füreya ilk okudugum kitabidir.cok sevdigim bir ablam araciliyla tanistim Ayse Kulinle (onun adi da Ayse bu arada). Ayse Kulin ve Füreyanin yeri bende ayridir roman okumayi ozellikle biyografik roman okumayi bu kitapla sevmeye basladim. Otobiyografik ve biyografik roman okumayi ayri bir severim heleki merak ettigim ve sevdigim bir kisi hakkindaysa . Hayal de Ayse Kulinin son 25 yilini kapsiyor. İlk 40 i Hayat ve Hüzün kitaplarinda okumustum ve cok begenmistim. Hayal de biraz hayal kirikligi yasadim çünkü beklentim kitaplarini yazarken yasadiklarini daha çok okumakti ama kitabin yarisi reklam ve film calismalariyla gazetecilik yaptigi dönemdi ve kitaplarini anlatirken sanki aceleye gelmis gibi hizli gecti. Tabiki y
ine sevdim ama eksik hissettim. Her zaman yeri ve sevgisi bende ayri kalacak umarim birgun tanisma imkani da bulurum.( bu arada cok sevdigim bir diger yazar Tess Geritsen la tanisma imkani buldum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder